Baby tonight, the DJ is got us falling in love again.



Godmorgon.
och jag känner verkligen att de är en förbannat bra morgon ändå :)
va ju ut med järngänget igår. hade jättekul med brudarna.
började med att jag och catrin åkte till jessica i valbo. supertrevligt och mysigt.
lite tändaljus och krusell på bästa partyhumör.
vi snacka skit och umgicks till 00. sen kommer en taxibuss och hämtar upp oss.
vi drar iväg till gävle och in på heartbreak.

när vi vart avsläppta i gävle så måste vi tydligen ta ut pengar innan krogen, för dom har slutat med kort?! förstår inte riktigt va de e för hittepå. men hur som så träffa vi på lois och mimma och vickus på stan. sjukt random och trevligt. fick massa gosiga kramar. tog ut pengar som sagt och gick till kön in till heartan. trodde den skulle vara vidrig men hade ju catrin med mig som svassa runt folk och före dem i kö så vi kom in rätt fort ändå :)

väl inne så hänger vi av oss jackorna och börjar mingla.
ja är ju inte sådär skitpepp på att dansa som folk vet, ja satt eller stod brevid dom som dansa och tittade på.
haha mig i ett nötskal. ja va inte ens onykter i de här läget. träffa på anna och fia där inne också.
dom skulle spela biljard på interpool, dom hade nått form utav system och skulle ringa upp dom när de blev ett ledigt bord att spela på.. dom ringde inte, så tydligen så har dom fortfarande fullt? ;) haha

tog driven påväg till efterfest i sandviken, beställning på 11 cheese och en mcfeastmeny, ja led lite med mina medarbetare.. jag skulle ju trots allt stått på golvet.
men ja valde att istället, nästan helnykter gå ut med perskan och co, vilket jag inte ångrar, gjorde väl av med 500kr totalt den kvällen, vilket inkluderar mat och taxi och så vidare. great.


jo men just ja. jag har valt att spärra upp min blogg och börja om ifrån 0 igen.
hoppas ni är nöjda med de :)
det är många som frågat om bloggens lösenord, och helt random personer som jag nästan inte känner har sagt att dom tycker de är tråkigt när dom inte kan läsa.
eran önskan är min lag lite grann känner jag så varför inte. here it goes again.
hoppas de går bättre och att jag kan hålla fan på mig ;) haha


idag ska ja baka cupcakes, undra hur de kommer bli utan sprits, vafan heter de så? och elvisp. borde nog åka och handla de nånstans. nån som är sugen ?
jaja, hursom, lite kaffe och frulle på de här så kommer de lösa sig.

puss och kram :)
heeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0