Bullshit ifrån soffan.




Ja som ni såg gott folk så bakade jag.
de gick bra, lite för mkt citron i glasyren bara. men de gör vi bättre till nästa gång.
ja ska ändå inte äta dom, bara ha för att det är fint. lite som en inredningsdetalj :)

Det sitter en ryss full med skit i min soffa. frågan är om man ska kasta ut eller låta sitta kvar ?

min statistik på bloggen steg precis med 400% när jag öppnade den.
så det är riktigt skitkul att ni är tillbaka och läser det var nog de bästa jag gjorde ändå.

har lite dåligt att skriva eftersom det inte hänt något på hela em.
jo, handla en ny elvisp, sprits och slickepott. tydligen hade jag en sån hemma, men man kan väl aldrig ha för många.
på vägen hem ifrån ica så köpte jag en riktigt pizza. en "jensas-pizza" ifrån torggrillen, de e sjukt cpgott :)


aja, hare bra. hörs senare hej.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0