off with some midnight train.

Hej.
bloggen är tråkig för tillfället.
allt sitter ihop och det går inte att läsa utan att bli irriterad.
vore skönt om dom fixade till det nyss.
haft ett par härliga veckor.
jobbat mina sista pass och har längtat till semester.
nu har den äntligen kommit och jag kan sova ut, eller ja. sova ut så gott det går.
har ju någon brevid mig som är skapligt morgonpigg iallafall. väcker mig åtminstone 2 gånger per dag :)
Imorgon är det den stora dagen.
man ska tydligen fylla 25. ser inget speciellt med detta och tänker därför inte fira något heller.
åker hem till mamma i storvik och spenderar hela dagen där.
kommer kännas tungt att inte höra nora komma springandes emot dörren när man kommer.
jag har tänkt på det mycket. det kommer bli så definitivt när man väl kommit dit att hon är borta, borta för alltid.
jag saknar henne fruktansvärt mycket.
annars så rullar allt på. inget nytt och inga konstigheter.
så de va väl allt för mig.
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0