shopping på högsta nivån.




Hej : )
haft en toppendag som jag redan skrivit.
glömde berätta att jag shoppat för ungefär 1300 kr också : )
va super rea som jag sa på zoovillage.
så jag köpte två par cheapmonday-jeans. bara vanliga slimfit.

sen på en annan sida hittade jag ett par snygga nikita-jeans. dom kosta lite mer.
tog en storlek mindre på alla tre paren så jag vet inte om det kommer gå hem hela vägen.
man tror ju att man är fetare än vad man är, och mina jeans sitter ju lite lösare än vanligt så förhoppningsvis så gick de som de skulle, bara de inte är små storlekar :)







Får se hur de blir nästa vecka när jag får hem dom : )

såhär fint va de ute i förmiddags när jag gick till johanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0