Söndag bloody söndag



Somnade rätt så tidigt igår. Vaknade halv 10 och var riktigt trött fortfarande.
Att man aldrig kan känna sig riktigt utvilad. Imorgon börjar mina stängningar. Borde ju inte gå upp så tidigt egentligen men kan inte låta bli.

Ska ringa och tjata på vaktmästaren om att laga min förrådsdörr som har tagit snart ett år. All skit står i ett hörn i lägenheten. Den är inte så stor men den blir mindre utav all skit som står.

I helgen ska jag och min mamma in till Valbo och köpa lite prylar. Måste skaffa mig ett par skor, mina har gått sönder :/

Johanna skickade en bild hon tagit. Synd att man inte kan hålla igen truten bara :) söta penny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0