what about me?



kl är 13.36 och jag har flyttat mig ifrån sängen till soffan.
funderar faktiskt på att flytta mig till sängen igen ; )

Stängning igår igen 01.30-04.45 denna gång. Allt gick bra och jag och erik rockade väl kök som vanligt.
de va faktiskt en lugn stängning för att vara lördag. tyckte de rullade lite, men inget outhärdligt.

sista stängningen nu för den här veckan. 16-02. anser att det är lite småkämpigt att få 11 timmars vila.
men man vet ju även att man får full ob idag så man ska väl inte klaga :)

Vår chef ska byta restaurang, vet inte hur jag ställer mig till det.
tycker att det är tråkigt. Det känns som att det började ljusna med allt. Man började få koll på hur man skulle göra och vara. man började känna trygghet och tillit. växt som en pelagonia i solljus dom sista månaderna.
inget att göra åt, bara blicka framåt och hoppas att nästa chef blir lika bra.
måste vara svårt att komma till en helt ny grupp, vi är så sammansvetsade i sandviken.

Ja, ögonen blöder, sovit ungefär 10.5 timmar på två nätter. vaknade 11 igår och 11.15 idag.
helt färdig som person, hoppas vid gud att jag kan somna inatt och vakna imorgon vid 9 pigg och utvilad, det hade varit något det ;P

var en sväng till fam. mossberg igår.
trodde att det var maria andreas johan och rasmus där. men hela jävla ligan + några till satt i soffan :P
fick en smärre chock när staffan hade tagit sig dit, haha vafan lixom :)
vi hade iallafall supertrevligt och det pratades vilt som vanligt. speciellt när lois fått ett par glas vin i kroppen, min älskade sötnöt :)

jaja, nu ska ja luta ikull huvudet och kolla på friidrott en sväng innan det är dags att fräscha till sig i den mån det går.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0