Ibland får man bli tröttare än man redan är.




Den här dagen började på topp och slutade rent åt helvete.
jag ogillar mitt jobb ibland. ibland hatar jag det till och med. men för det mesta älskar jag det.
idag var en dag då jag bara kände, blä.
vi plussade skitmycket och vi hade för lite folk.
det resulterade i att vi inte kunde komma hem i tid och vi kunde inte festa som vi hade tänkt.
köpte vin och fixade. det enda jag tänkte på när jag hade det som jobbigast var mitt vin.
tror ni att det blev nåt då?
nää, vi fick jobba över hur mycket som helst och vi kom aldrig hem nångång.
visserligen blev det inte riktigt som igår, men just nu känns det som att det kvittade. fyfan va detta suger FETPUNG!!!

funderar på att dra till jojje iallafall.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0