ao nang - krabi

Efter många om och men så är vi äntligen framme.
Det har varit en både kul och jobbig resa. 10 timmar på flyg med skrikande ungar är inte det roligaste jag varit med om. men vi gjorde det bästa och hittade ett grannpar på 60+ som va berest som sjutton!
 
När vi kom fram imorse så regnade det. Inte bara vanligt regn utan det var verkligen som om himlen öppnat sig.
Trodde aldrig att det skulle gå över men som tur va så gjorde de de. 
 
Hotellpersonalen är lite dålig på engelska så när elin skulle gå och fråga om det fanns mat i närheten så satte en tant oss i en tuck tuck och for ner till krabi beach. haha men vi va nöjda eftersom vi hade både bikini och handduk med oss : ) elin käkade på burger king och sen slocknade vi både som två grisar efter att vi konstaterat att vattnet var för kallt, haha!
 
Gick sedan emot hotellet och hittade matstånd på vägen.
Det fanns allt möjligt konstigt skit men ja käkade det godaste jag ätit nånsin, och det kostade bara 10 kr :) 
Vinst!! 
Det här skulle jag kunna vänja mig med. 
 
vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0