Sent, JA!



Hej!
Nu vart det sent. vet att jag ska upp tidigt imorgon men kunde inte låta bli att slänga i en färg i håret.
Kom på att jag kan sova hela dagen imorgon efter att jag varit iväg på fm :)

Jag har kommit på att jag har en del människor i mitt liv som tar så jädrans mycket energi.
har börjar sortera bort allt skit jag har. tänker börja om på nytt igen. Jag vill må sådär bra som bara jag kan när jag är och mår bra !
Du kommer härmed inte finnas kvar i mitt liv. nummer och minnen är nu raderade för alltid. förstod att det aldrig kunde bli samma sak igen. Hoppet är dock det som lämnade mig sist, men nu när inte ens det existerar så skiter jag i det. Det känns bra att få bort skiten ifrån mitt liv. Du tog mer energi än du gav. du gjorde mig till en sämre människa oftare än du gjorde mig bra. Vilket jag äntligen insett efter den här helgen.

Har kikat runt lite på lägenheter och så. vill nog köpa en.
så jag har ett lånelöfte som ser bra ut. det kommer ta mig långt : )
tack för mig.
nu ska jag snart tvätta ur håret och gå och lägga mig.
Imorgon är en ny dag :)

puss och godnatt mina kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0