Vilka sjuka vänner.


Sitter i bilen påväg till Gävle. Ska tydligen på bio. The Bourne legacy. Håller tummarna på att den är bra.
Annars har jag bara hämtat ut mina vinterskor och jeans, käkat thaimat och druckit kaffe.
Livet och dygnets timmar tickar på trots det som händer runt om kring. Det blir bättre och bättre för varje dag. Allt handlar om att ta en dag i taget och njuta utav det man har istället för att se vad man förlorat osv.
Jag är nöjd med det jag har, så det är dags att inse det i dom tuffa stunderna också. Jag kan inte ha folk hos mig 24/7 även om jag önskar det. Måste lära mig leva ensam igen. Och jag saknar verkligen att trivas med ensamheten.

Nog om de. Nu ska vi se bio!! Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0