Lekt skiftis



Helt slut i både kropp och knopp:D
Allt har gått himla bra. Kändes faktiskt helt bra hela kvällen. Hann lösa allas raster, all förstängning och vi var bara en halvtimme sen :)

Är nöjd med ALLAS prestation idag och stolt över mig själv som attan. Hoppas inte att det finns så mycket att klaga på imorgon:)

Gulle Lois och katta ringde mig och kollade läget. Sötnosar.
Hoppas det går bra på tävling mes hest!!

När jag kom fram till min dörr idag så var rutan inslagen på porten. Vad har hänt här inatt? Inte så lugnt som det kanske verkar. Jag trodde att det skulle vara fina människor som bodde här.
Jaja. Nu blir det lite Vampire diaries och sova.

Godnatt
Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0