Sömnlöst


Varnar för tråkigt inlägg redan nu!!

Kan inte sova. Massa tankar om allt i huvudet.
Hur kan man vara så arrogant? Otrevlig och nonchalant?
Det värsta är att jag inte verkar tröttna utav bara fortsätter
Ställa upp, vara trevlig och bry mig.
Ibland önskar jag att mitt tålamod och förstånd var kortare och sämre, mycket!! Varför tar jag skiten ? Det är som att jag gillar att bli misshandlad psykiskt. Som om jag mår bra av det. Så är det inte. Mår skitdåligt av att inte få samma behandling tillbaka. Typ " som man behandlar andra vill man bli behandlad själv"
Ibland skulle det vara skönt.

Vet inte hur mycket jag kan skriva innan folk förstår. Vill inte att folk ska förstå. Vill bara må bättre i mig själv.
Istället för att du får mig att känna mig fin och bra så känner jag mig ful och dryg. Varför? Dumma dumma mig, sluta dras till skit. Sluta plåga dig själv. Snälla jag, tröttna!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0