Spend all your time waiting, for that second chance.



godmorgon.
tydligen så har inte min kropp tagit så mycket skada utav dom här stängningarna verkar det som.
jag vaknade utav mig själv runt halv 1-1 nån gång. vilket är rätt bra med tanke på att jag somna runt 4.

Idag kör jag sista stängningen. jag är helt säker på att vi kommer ha folk på jobbet till 1 inatt.
Ungarna i skolorna har ju höstlov nu, och då är Mcdonalds ett hett ställe att vara på.
det finns tydligen ingen ungdomsgård nu för tiden utan dom går till oss och sitter där halva natten.
tycker faktiskt lite synd om dom, de kan inte skada att faktiskt öppna en bra ungdomsgård för dom små.

jag måste äta något typ NU. men jag orkar inte. min mage håller på att vända sig av hunger. känns som om jag vill spy, bara sådär :)

annars har jag inte så mkt att skriva om nu, jag ska försöka ta och tvinga mig själv att gå upp strax.

puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0