sköna härliga sommar.

Godmorgon. Varit en rätt tuff vecka.
jobbat och varit ledig om vart annat men när jag väl varit ledig har jag inte vilat ut något.
va på uteservering i förrgår och umgicks lite.
hamnade på 8an och sen vidare hem. sov ett par timmar sen ringer klockan.
Nu i helgen så har jag bara tagit det lugnt än så länge.
har inte orkat göra något avancerat.
dom ringde dock ifrån jobbet. dom ville att jag skulle jobba.
fick dåligt samvete, men jag vägrar verkligen att jobba den här helgen.
jag har fått ledigt och tänker fortsätta med det också. ledsen :/
Jag tänker inte ens gå in på hur besviken jag är på dig just nu.
Att jag alltid har den oturen att hitta lögner vart dom än är. I den största bemärkelsen.
aja, livet går vidare. och jag med det. och utan dig dessutom.
hörs
Tack till tobiasfoto.se som tagit så fina bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0