Grovstädat!



Hej. Gick på 7 dagars ledighet igår kl 02.00! Det var skönt.
Fick stänga skift också. Inte varje dag. Men med alla listor vi har och all waste som jag va tvungen att lägga in så vart det rätt mkt. Men de gick.
Katt och jessica gjorde massa grejer som jag skulle gjort. Men känner mig ändå säker på stängningen.
Kommer bli kul att öppna med katta :) då kommer jag få lära mig massa nytt!!!

Har precis fått för mig att jag skulle storstäda. Så då va de klart:) skönt när de e rent och snyggt. När de inte luktar fimp i hela lägenheten. Har vädrat och fixat.
Tänkte ta en snickersglass för att sen gå vidare till duschen. Imorgon är det kalas för alina så då ska jag och Samuel in till Valbo ikväll en sväng.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0