men ve och fasa.

Alltså. jag har sagt de förr. säger det återigen. inte för att de hjälper men ändå.
vi måste bli flera som stänger. detta håller inte. kommer aldrig orka leva om det ska fortsätta så här. iallafall över sommaren..
vi kanske inte gör så bra siffror, nu kollade jag inte kvällen, men med människorna som vi är så går de inte.
vi hinner inte göra någonting innan 01 typ.. snälla älskade arbetsgivare. ge mig en till stängare på nätterna :)
jaja. annars så har de väl gått bra för mig idag. mycket att hålla reda på och mycket att göra.
jag gillar de och jag trivs med att ha fullt upp. det känns konstigt att vara sysslolös men de vänjer man sig väl också med. som amanda sa, när du inte har nåt att göra gör du rätt :)
men nu tänker jag iallafall krypa ner och sova är hysteriskt trött och har åtminstone 3 stängnigar kvar.
får se om jag får med mig katten alla pass eller om hon kommer bli lite sjukis:S jobbigt att behöva stressa och jobba en hel dag när det blir så mycket att göra när man inte är kry.
jag hoppas också att mina andra dönickar borta i borlänge har det så jävla roligt.
dricker massa öl för mig och lyssnar på bra band. jävla stämning de där, kommer man ju ihåg :)
nästa helg är det min tur, då ska jag jobba på getaway :)
hörs image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0