what a wonderful life



Hej.
var ut och käka igår. var jättetrevligt.
malaysia är gott.
sen 8an och tog en öl.
tackade för mig rätt tidigt och somnade väl 12.
vakna första gången halv 6.
sen vaknade jag nästa gång 9 och varit vaken sedan dess.
börjar bli riktigt hungrig i magen nu så det är väl dags att kliva upp.

Insåg att jag är rätt blåögd. att jag tror på vad folk säger.
jag är så trött på att bli pratad om, att folk inte har nåt bättre eller något annat gemensamt att dom pratar om mig.
spelar ingen roll om det är skitsnack eller inte. sluta bara prata om mig.

jag är besviken som det är, jag trodde nånstans att det fanns vänskap i dig och att du borde ha förstått att det var känsligt eftersom jag sagt det åt dig.
men är man en svag person som bara följer andra så kanske det blir så här.
jag har seriöst funderat över våran vänskap och vad den betyder för dig.
jag har förstökt stötta dig i dina galenskaper med killar och allt vad det innebär. men jag orkar nog inte längre.
får ingenting annat än slag i magen tillbaka.
vart sjukt besviken när jag fick höra det där igår, men det märkte du väl inte ens?

trött tröttare tröttast.
hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0