Snart påbörjat andra halvan av jobbveckan



Hej : )
vaknade i rätt bra tid idag. snoozade typ en timme haha :)
kollat på hockey och duschat.
ska iväg till jobbet nu.

fick tydligen 15%rabatt på nelly idag, va tvungen att stilla ha-begäret lite då :)

jag hatar förövrigt nellys upplägg på kundtjänst/mina sidor.
man kan inte se vad man handlat efter att köpet är genomfört. det står bara vad produkten heter.
där man ser leveranstiden står det error för att två av sakerna jag beställt förmodligen utgått eller inte finns längre.
dom är kass med andra ord. får väl se vad dom gör åt de :)

nu ska ja som sagt gå till jobbet. äta lite mat och mingla lite.
ja, jag är trött idag också. mer idag än igår.
sen är det bara 2 krogstängningar kvar till 2st lediga dagar :) HEJA MEJ!

hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0