morgondagen kommer inte vara populär.



Jag ska börja jobba 06.00 och har inte somnat ÄN!
kl är 01.33 och jag känner paniken krypa på..
har haft sån jäkla ångest över pengar och hur jag ska lösa allt med P och lägenhet och sånt. jag har lärt mig att jag inte kan förlita mig på någon. även om polare säger att vi ska flytta ihop och vi ska dela på hyra och allt kommer bli bra.. Dont even think for a minute!!!
så jag har tagit beslutet att låna 20 tusen (om det är möjligt) för att kunna betala av dom här tre månaderna. och sakta betala tillbaka lånet istället. känner på något sätt att det är det enda alternativet till en vettig och normal vardag. Illa att det ska behöva gå så här långt för att man ska överleva. Jag önskar att jag ibland hade ett osynligt vapen, och bara fick gå ut på gatan och skjuta!! Gissa vem som skulle bli den första?! haha... sjuka tanke. men ibland blir man så jävla less bara..


aja. nog om de, nu ska jag fortsätta kolla på ice age 4 och förhoppningsvis kunna somna. man vet aldrig. det kanske är tväromöjligt. wish me luck!

hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0