slut.



Då va dessa krogstängningar slut. Allt har ju gått så förbannat bra för oss ändå.
en liten incident när grillarna slutade fungera men det löste ju sig fint.
Det har varit en ganska lugn helg. inte så mycket till krogrush. Men däremot så har det varit desto mer innan den. Tack mina underbara för allt ni gör. idag kom vi hem 04.10 och vad jag vet så har väl inte det hänt allt för många gånger : )

Det enda som var trist med detta är väl att jag inte fick se dig något.
Vetskapen om att du varit här men ändå inte här.
att du inte tagit dig tid eller engagemang att träffa mig känns väl sådär. men som jag sagt tidigare, förmodligen så förtjänade jag det.
Men nu kanske man ska tänka om. inte vågar jag åka nedåt i landet när man lika gärna kan hamna på första bästa tåg hem igen. Känns lite trist men bara inse sanningen.

Nu tänker jag ta mig en varm dusch och sen sova mig igenom söndagen. börjar igen 16 och slutar förhoppningsvis före 02 : )

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0