what are words.



Godmorgon.
alltså, jag hade nog den sjukaste drömmen inatt.
Jag var olika karaktärer men stutet blev ändå samma sak, självmord!
Jag har aldrig någonsin drömt något liknande.
Det var nån form av iphonesladd jag snodde runt halsen.
sen tog jag en treo och stoppade fingrarna i vad som skulle vara iphoneadaptern.. Helt jävla sjukt. där skulle jag tydligen få ström i kroppen och samtidigt hängas. Man är inte nådig emot sig själv tydligen.

sen slutade det med att jag var en tonårspojke som egentligen inte ville dö. men alla hade sagt åt honom att det var det bästa. han hade gjort något som tydligen inte var okej.
Men tillslut så klarade jag inte av att ta livet av mig själv just den gången. så när jag vaknade så hade jag ansiktet fullt med tårar och kudden var blöt. stackars lilla kille :S


jaja. nu ska jag försöka hitta på min virknål, den är helt borta :S
måste färga håret en gång till innan jag ska till jobbet om 2 timmar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0