i just wanna hug you

 
 
Jag trodde aldrig att jag skulle tänka på bloggen idag. 
men det kanske blir enklare att ta allt på rätt sätt om jag skriver det.
 
Idag fick jag ett sms utav P. Där stod det bara endast, jag tror inte att jag kan flytta.
Jag ringer upp och frågar vad han menar. Han gjorde alltså slut med mig 6 dagar innan våran flytt till den nya lägenheten. Jag har alltså ingenstans att bo om 6 dagar då jag inte har råd med den nya själv och min har blivit uthyrd. 
Känner mig tom och illamående. Vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska få ihop det.
Det enda jag vill är att dö. Vill göra illa mig själv och bara känna något!
Nu får ni inte tro att jag skulle göra något utav det, bara för att det är så jag känner.
 
Killen jag planerade att leva hela mitt liv med lämnar mig i ett sms.
Lämnar mig hemlös. Finner inga ord för hur livet känns just nu.
Allt inuti mig rör på sig. jag gråter om vartannat. Skruvar och vänder på mig. soffan sängen soffan sängen. musik tv musik tv osv. 
 
Vem ska ta hand om mig nu när jag är trasig?
 
 
FOREVER ALONE!
alla jag någonsin älskat har lämnat mig. det slår aldrig fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0