bäst, ta mej fan bäst!



Hej : )
allt har gått så jävla bra idag, nästan lite för bra? : )

Att få stänga ett nästintill städat kök är nog bland det underbaraste som finns.
tack vare Maria så kunde jag göra klart allt mitt till halv 4. Det är mitt nya krogstängningsrekord :)

vi hade grymt lite folk, det var nästan ingen alls som kom och åt? Skulle väl kännas förjävla bra om vi faktiskt inte hade öppet på fredagar sådär länge som vi har nu. tjänar ju typ inget på de alls ju.
så, varför inte börja ha öppet till 00 vardagar, och 03.00 på lördagar? aah, vaa, de tåls att tänka på, haha!
Never gonna... så ni behöver inte vara oroliga kära små krogråttor och gamar, vi blir nog fan dygnetrunt innan detta är klart asså!!


tack vare underbara arbetsledare så kommer ja få åka på mäkimeet imorgon och fina min fina vän!
att bara få 20 minuter ledigt, och 20 minuter till att hedra dig känns så otroligt värdefullt.
jag kommer förhoppningsvis inte vara allt för låg när jag kommer till jobbet och kör igång stängning 3 utav fyra.
den värsta har jag kvar och det är söndagen. att behöva gå upp 14 när man stängt 04.30 dagen innan och börja 16.00 är inte att leka med.
många tycker väl att det inte är någonting kan jag tänka. men har man redan stängt 3 nätter så blir den sista fjärde väldigt omotiverande och jobbig. Tur jag stänger med bästa katten då iaf<3

mycke pladder och lite sömn nu.
dags att sova ruset av sig.


Förresten.. VA I HELA HELVETE ÄR DET FÖR VÄDER UTE DÅ?
hur orkar det kräksnöa 24 timmar i slutet av april?
fast det är rejäla kontraster. idag är det ca 4+ ute och på lördag nästa vecka mina vänner ska det vara 18 grader och sol. jaja, man får väl hålla tummar och tår på att de blir fantastiskt väder i sommar och att skiten kommer nu., eller ?

jaja. HÖÖÖÖÖÖRS!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0