Det känns som en enda lång mardröm.



Godmorgon.
Alltså jag blir frustrerad. Kom hem 05.45 imorse och vaknar vid 12.30. Min kropp anser att man inte behöver sova mer.
Vaknar med grus i ögonen och kan knappt titta. Men varför vaknar jag då?

Var väldigt påfrestande kväll igår. Inte nog med att vi sålde mer på krogen utan tidigare under kvällen också. Det är svårt att få till raster och allt då. Vad hände med dom som jobbar till 03? Vi var ingen igår. Frustrerande och det är inte kul att stänga längre.

Tur att man fått många dagpass i april. Tack gode!!

Ikväll ska jag katta och Nikolay på bio. John carter 3D!! Vilken jäkla succé. De e kul att man får nån rutin på de hela. Jag skulle kunna göra detta till en vana :)

Nu är de dags att släppa godispåsen och ta tag i den riktiga frukosten :)
Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0