Förhoppningen att finna någon som du




Att se någon bli älskad så högt är en otrolig upplevelse.
Med den ömmhet och vördnad han pratar om dig.
Han tar verkligen hand om dig i dom tuffa perioderna. Vakar över dig som en hök.
Bryr sig om och håller så otroligt kärt. Det är en fröjd att vara en del utav denna fina kärlekshistoria.
Jag är så lycklig att du har honom vid din sida. Han är lika stark som dig.
Tillsammans blir ni ett. Ni kommer klara er ur detta tillsammans, det är jag övertygad om.

Jag älskar er högt och dyrligt Mormor & Morfar.


Lätta spår i sanden
Och en vind som smeker ömt
Jag är så lycklig att jag fann den
Den lyckan som jag alltid drömt
Så kom närmre mig
Låt mig värma dig

För att du finns
För att du kan
Du leder vågorna mot land
Du river murarna mot världen
För att du ser
För att du förstår
Nu lyser himlen där jag går
Du tar min hand och visar vägen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0