goodbye baby



Det har inte riktigt sjunkit in än.
jag har inte gråtit än.
jag väntar på smällen som komma skall.

Du var en fin vän, kanske den bästa.
jag vet att jag kommer sakna dig.
du fick ju till och med tillåtelse att gifta dig med min mamma om hon blev singel, haha :)
dom människor som inte fick äran att lära känna dig har haft otur. Vi andra är glada för dom olika år vi fick med dig.
tänker verkligen på din familj.

Du får sova så gott min vän så ses vi garanterat igen.
du kan väl hålla en plats åt mig vart du än hamnat?
Tack för den här tiden i det här livet.

fan fan fan.
Vi skulle ju fira våra födelsedagar ihop, jag får ställa till med en jävla fest för dig också då helt enkelt.


Marcus Källström 19/7-1990 - 4/4-2012

<3
Vi älskar dig allihopa <3



Min högsta önskan just nu
är att få åka iväg till något varmt
land och bara vara. Jag känner mig trasig inuti
och vet inte hur jag ska klara mig längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0