Lekt WilleVildmark hela dagen : )




men gud så trött jag är nu.
har umgåtts med Erik, va iväg och käka lunch på viking.
ser bröderna Pyroman utanför fönstret och kollar va dom pysslar med.
hamnar i deras kök en stund. hade vattenkrik ute på gården och drog sen iväg ut i skogen :)
efter en timmes lek där så åkte vi till jobbet, käka lite mat och träffa lite finisar.
sen drog vi vidare ut i skogen och tände en brasa.
jag luktar seriöst korv med bröd och bensin. Hua!!

orkar inte duscha heller då jag ska upp imorgon kl 9 och börja jobba 10.
fy bubblan va trött jag kommer vara.
lovar också att somna med ett leende på läpparna inatt. fyfan va kul vi haft.

Hörs då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0