lite småirriterad, undra om jag är hungrig?



Jag vaknade ganska tidigt idag måste jag ändå säga.
första natten avklarad och då ser vi fram emot 3 till.

Hoppades på att jag skulle få börja lite senare på lördag så jag kunde vara med borta vid göransonska.
verkade inte vara något problem så jag är tacksam och glad över detta.
älskade vän, du har varit borta ett par veckor snart och jag saknar dig inte ett dugg mindre.
jag kommer vara där med dina vänner och ha en tyst minut. du är det finaste som finns <3


jag är lite irriterad idag.
vaknade och kände mig mindre glad än vanligt, varför de?
jag är van att få det jag vill ha, och när jag måste kämpa för det så blir jag på dåligt humör.
Bara rent allmänt och inga konstigheter.
Men när jag inser vad det gör med mig och mitt huvud blir jag ännu mera irriterad.
Hur kan någon få mig dit den vill utan att ens verka kämpa för det?
Jag vet att det kanske är viseversa också.
Så nu jävla har jag bestämt mig, jag är kass när det handlar om karaktär. men jag har gett mig fan på det.

hörs då.


image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0