livet ifrån den ljusa sidan



Hej : )

varit iväg och käka frukost med johanna på maragoni idag.
alltid så mysigt att sitta länge och fika. dricka massa kaffe och bara vara.
att slippa jobba ett par dagar gör så mycket.
man känner sig full med energi. Sådär löjligt glad och sprallig :)

johanna däremot, hon va mindre taggad på livet hon.
skulle hem och sova haha. jobbigt att vara småbarnsförälder kanske ?

Då har jag haft 3 dagars ledighet.
3 dagar kvar utav min ledighet.
hittills har jag inte gjort något vettigt alls.
men de är väl smällar man får ta när man måste fokusera på att bli pigg.
vaknade faktiskt snorig idag igen, lite hes och hostig men känner mig ändå kry i kroppen.

ska bli skitkul att jobba på torsdag.
åter igen ska jag få leda skift. jävla pepp på de :)
nästa gång är det min tur att få följa med på assmiddag, jajamen !!

men de va väl allt.
har duschat och ska krypa ner i soffan med filten och kolla på tv tills jag blir trött och ska sova.
hörs då.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0