Marcus "Mäki" Källström



Hej:)

Det har varit en fantastisk dag på många vis. Vaknade och gav mig iväg till Göransson. Vilken träff dom har anordnat som kommer infalla varje vår från och med idag :) jättekul att så många bilar kom och så mycket människor som vill visa sitt stöd till familj och vänner.

Åkte vidare till jobbet runt 20.30. Där hade redan vissa bilar åkt till donken och käka. Såg att parkeringen var full :) Maria hade en lätt panikartad blick:)

Ställer mig i driven och där står jag hela kvällen. Jätte mycke folk som kom och käka. Dock inte så mycke på krogrushen. Men det tackar vi för :)

Fick jobba med bästa jojje som också var ett stort plus idag. Alltid roligt att jobba med honom, som om han aldrig varit borta lixom..

Nu ska jag sova till fåglarnas sång.
Suck.

Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0