tänk att det ska vara så svårt?



att vakna utav ett gäng bongotrummor står inte på min topp-tiolista :)
sen att vakna före 12 är inte heller något som hamnar på den listan.
så idag har vi gjort både-och bara för att :)

Gick iväg till jobbet och tog en latte och snacka skit med victor :)
full rulle med massa finigar.
satt nog där en bra stund innan jag tog min cheereburgare och gick till konsum för att hämta ut ett paket.
alltid lika roligt med paket, fast den här gången visste jag var det va :)
så jag känner lite såhär.. NU kan våren komma. NU NU NU, okej ?!

har duschat, har lagt mig på sängen och känner tröttheten komma över mig.
får-inte-somna-för-guds-skull!!
kommer nog somna i vilket fall, så småningom.

alltså nu är de nåt som är fel.
mitt hår !!! det är skitslitet och knasigt. jag tror att det beror på schampoot jag köpt, de va kasst.
måste köpa nytt. för såhär kan jag inte se ut, punkt!


ikväll ska jag tvångsmysa, såde så!
hörs då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0