Två långa daga

Det har varit omtumlande och skakiga dagar nu.
Tänker på dig varje vaken minut. Försöker att koncentrera mig på arbetet och annat men mina tankar har tydligen en egen vilja. Trodde verkligen att jag kunde styra allt.

Var upp till dig idag, folk har varit så fina. Grabbarna som var dina närmaste vänner tänder marschaller varje dag.
Det är som en stor ljuskälla där du omkom. Precis som du var.
Du förtjänar det allra bästa och jag kommer minnas dig som den underbara människa du var.

Jobbar hela påskhelgen. Ingen påskmiddag för mig inte :)
Var på jobbet 10.30 idag och kom hem
Därifrån 23. Lång dag.
Sen hade jag medarbetarsamtal med chefen. Det kändes skitbra :)
Jag vet att du skulle vara stolt över mig. Du har gett mig väldigt många tips och råd ang det hela. Tack för de :)

Nu ska jag krypa ner under täcket. Tända ett ljus i fönster för dig och försöka sova ut så jag orkar jobba hela helgen.
Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0