solen i ögonen men jag har aldrig varit där



Godmorgon.
vaknade första gången runt 1 idag men somnade om till 3.
ja vet inte om d va så smart eftersom jag ska jobba imorgon igen kl 10.
det är lite svårt att vända på dygnet sådär snabbt efter 4 stängningar.

jag har ont i kroppen, vet inte om det är sängen eller om jag sovit konstigt i ett par nätter nu eller om det är rent av för att jag har en knasig sovrytm nu.

ska göra allt jag kan för att styra tillbaka den. hoppas att man är trött inatt när man ska sova så jag kommer upp imorgon. skönt med dagtid ; )


katta la upp en bild på bloggen tidigare idag.
vart får ni alla bilder ifrån? haha
ja kunde inte kommentera inlägget heller, vet inte varför. bara så du vet :)

Gårdagen kommer finnas kvar hos mig en lång tid framöver.
men just nu tänker jag njuta av att jag ligger på soffan, med solen i ögonen och fönstret öppet.
ljuva vår, kom och tina upp mig.

hörs hej :)



har ni sett något så tjusigt? ohwell, jag bjuder på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0