varma hälsningar ifrån bodrum.

Hejsan..
vi har haft skitkasst wi-fi här så jag har inte kunna uppdatera något.
Jag och oskar har knappt kunnat kolla facebook. och som mina älskade lillebror sa. Utan facebook överlever man inte ens en vecka :)
Jag känner mig mättad på allt.
vi solar och springer runt i affärer.
vi äter och äter och äter.
men jag dricker typ inget. Vi har ju gratis sprit men när man är pigg på dagarna så vill man inte ha något. Det är ungefär 100 grader i solen, nä skämt och sido men vi har nog runt 49 grader i solen på dagtid.
Sen är det väldigt skönt på kvällarna.
tänkte inte babbla så mkt utan bara lägga in lite bilder. vi får väl se hur bra det går.
hörs om 6 dagar.
jag gav det ett försök. gick åt helvete. fixar när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0