anger managment



Ligger i sängen och har gjort sedan en timme tillbaka.
kollar på nån film. den är väl sådär.

har duschat och krypit ner i min renbäddade säng.
så otroligt skönt. förstår inte varför det alltid är skönast att ligga i en renbäddad säng första natten.

fick lite sällskap här på kvällskvisten.
lite tragiska besked och jag vill egentligen inte ta del av dom.
vill stoppa huvudet i sanden och låtsas som att jag inte måste bry mig.
men jag bryr mig och jag vill hjälpa.
en vän har precis separerat ifrån sin sambo. hoppas allt löser sig till det bästa för dig.

och en annan vän berättade idag att polaren hade gått bort.
varken de eller något annat är särskilt kul att ta del utav.

hoppas att allt blir som planerat imorgon och att vi kommer ha så satans jävla skitkul.
alina kommer äntligen hem och jag saknar henne så mycket.
till och med köpt pressent. som jag antsträngde mig. hoppas de blir bra.

hörs då.
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0