Börjar bli trött på ögat

Hej : )
varit vaken rätt länge nu och börjar bli trött.
har pillat och installera massa gejer till datan. vet inte hur mkt man kan tänkas hinna med under en dag, men kul är de iallafall.
hann se filmen mirror mirror också, den va konstig men rätt bra ändå : )
man hatar ju julia roberts efteråt iallafall haha.
imorgon ska jag jobba och jag ser både fram emot det och inte.
fick reda på att en av mina kära arbetskollegor och nära vän har sagt upp sig.
det innebär att vi får jobba 4 stängningar ihop den här veckan och sen är det slut.
jag kommer alltid kunna höra av mig till henne om allt osv. men det kommer ändå inte bli samma på jobbet längre.
jag vet att vi kommer vara vänner och höras iallafall. Hon gör det hon mår bäst utav, och jag klandrar henne inte.
nu är de sängen som gäller.
godnatt
älskade vän : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0