Vart tog solen vägen?



Vaknade för tidigt idag, men de blir väl så när man gått upp 5 för många gånger den här och förra veckan.
Har en ledig dag idag, den ska spenderas i det lugnaste tempot. Ska till jobbet vid 3 på möte bara. Borde även cykla upp med ett paket till posten, orkar inte med att betala 2000 kr för skor jag inte kan ha!! Men de e lätt att vara lat:)

Erik var här en sväng och drack kaffe, alina är påväg hit nu.
Skulle ta en promenad med Fredde fast han inte svarar i telefon. Då får han skylla sig lite själv. Han gnäller på att jag aldrig vill följa med, haha. Nu när jag väl kan tänka mig så är han oåtkomlig.

Har folk i min närhet jag inte riktigt orkar med. Jag har sagt de förr, men säger de igen, back the hell off !! Inte något allvarlig egentligen bara massa energitjuvar.

Sen midsommar, vad händer och görs? Vet inte vad jag ska ta mig för. Är de fint väder så vill jag definitivt hitta på något, bara så ni vet. Jaja de va allt.

Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0