I think im going inside.



Godmorgon !!
vaknade med huvudvärken ifrån helvetet. men med risk för att låta som en annan kär person jag känner så skippade jag att klaga så förbannat, man vill ju inte vara lika lixom ;P

stängningen gick bra igår, jag känner att vi redde ut ett och annat.
förstår inte riktigt hur människor tänker, och därför så måste man prata om det för att kanske förstå lite bättre.
måste försöka få ett möte med chefen. jag är lat och jag orkar inte ta tag i det idag.
ska jobba imorgon så förhoppningsvis mår jag bättre då och kan komma in lite tidigare för att prata om ett och annat. för jag måste väl ha rätt att veta eller ? ah de tycker jag verkligen att ja borde.

idag tänker jag diska, och sen tänker jag försöka hinna ut i detta fantastiska väder, önskade att jag kunde gå ut nu, men jag känner att disken är prio 1 ändå. trist, för känner jag mig själv rätt så har jag inte flytta mitt feta arsle ifrån soffan innan solen gått ner, haha :)

jaja. men annars så är väl allt som det ska tror jag.
önskar att livet kunde sluta krångla i perioder. anser att det är längre negativa perioder än positiva just nu.
när man väl fått ordning på ett problem och jobbat emot en positiv stämning så händer något annat.

Det är ju inte så att någon har missat att jag och en person på jobbet haft lite dispyter om hurvida saker ska gå till. inget stort egentligen men det blev lite osämja. nu när man jobbat med sig själv och sitt sätt att vara så kommer personen inte vara kvar längre. känns på något sätt som att jag har jobbat lite förjäves. för hur ska jag kunna bevisa något för en ny? känns som att man har hamnat i ett vakum och jag vet inte hur jag ska ta mig härifrån ? är det dags att gå vidare nu eller ska man bita i det sura äpplet och köra vidare.
De e ju ändå som folk säger (senast igår) "va gjorde donken utan dig?" haha, ja man kan ju fundera ;P
Ett löfte är väl ändå ett löfte va? om nån tittar dig i ögonen och säger att dom lovar att jag ska få det jag vill. och att denne sällan ger löften gjorde ju saken mer trovärdigt för stunden. kan man räkna med det? jag hoppas då de.

nä fy, nu vart de mycket skit som vanligt.
hörs.



Älskade vänner, vi måste ses nån dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0