If you are feeling alone it's time to show.


Mitt i natten. Jag borde sova för länge sen. Men är lite nervig inför onsdagen. Ska få bli tatuerad både då och fredag nästa vecka, lyx värre :)

På onsdag ska jag göra en text på revbenen. Har hört att de är skönt och därför så ville jag prova, haha.
Nä men jag har alltid vela haft där, så varför inte köra när man kan :)

Dessa citat ut låten freakshow utav nomy har jag att välja mellan. Dom betyder lika men ändå inte. Svårt när man får beslutsångest. Trodde man slapp det efter första tatueringen;)

Godnatt.


Would you kiss me while I bleed
Would you see me close my eyes
Cause I won't live forever
My pain within you lies

Try to understand them
Try to ask them why
Why they are inside me
Will it end if I would die

So seek my imagination
And take a look around
This is my creation
This is what I found.


Welcome to my freakshow
You are in my head
This is what you'll have
As soon as I'll be dead




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0