Men vart är respekten?



Jag är arg. Min svaghet är verkligen att bli väckt på morgonen.
Min granne började borra vid mitt huvud 08.30. Seriöst, 08.30!!! Ja är bitterfitta så jag valde att knacka istället för att ringa någon lönnmördade. Grannen ville visst leva farligt så han är tyst och lurar mig i 3 min. Sen börjar han igen. Då bankar jag på väggen så jag typ bröt näven mitt i allt. Jag är så jävla arg. För det är samma granne som ställer kl 06.00 men inte stänger av alarmet på ca 1 timme. Vibrerar i hela lägenheten. Jag hatar min granne. Dagen börjar skit och jag är arg!! Död åt grannar!!


Kommentarer
Postat av: Katten

Jag hatar också min granne!!

Tkr hon kan skaffa sig ett jobb!!! Och bättre musiksmak samt sluta med sitt maniska dammsugande..

2012-03-28 @ 13:07:12
URL: http://annakatharina.blogg.se/
Postat av: Anonym

din och min granne kan flytta ihop.. nånstans närmare Haparanda !!!!!!!

2012-03-28 @ 21:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0