Five daughters



Hej.
varit lite frånvarande igen.
har ingen riktig ork.

umgicks med Alina, Samuel och kidsen igår.
man behöver verkligen det ibland. jag saknar dom otroligt mycket ibland.

först gick jag hem dit.sen åkte vi på fotbollsmatch med david. då var emil också med.
sen fortsatte vi till mcdonalds och ica.
vi avslutade dagen med ett glas rött på balkongen.
solen gick ner ganska fort och de blev kallt.

somnade rätt sent igår.
känns som att jag har lite lite feber hela tiden.
har varit lite rosig om kinderna och känner mig matt och illamående.
hoppas att det försvinner nu snart så jag slipper må dåligt.
imorgon är det jobb som gäller, önsketänkande att man ska få må bra då ?


aja. hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0