ganska ovanligt.

Sitter i storvik hemma hos mamma.
har fixat iordning henne. hon vart så otroligt fin :)
la en make som jag inte alls trodde skulle passa, men vips med lite mascara och eyeliner så vart hon som en dröm, min fina fina mamma :) skulle knäppa kort men jag glömde bort det.
helt slut som människa och orkar inte röra mig en meter.
skulle köra hemkörning på vallentino nere på storvik.
ringer in och frågar. då måste man köpa 2 rätter för att få hemkört.
ja drar på gull-rösten och åmar mig om att jag är sjuk. helt plötsligt så kommer dom hem till mig med maten :)
ibland kan man hahaha.
Sitter med mammas Mac och blir mer och mer säker på att det är en sån här jag vill ha.
Att jag tänker åka iväg och kolla hur mycket de kommer gå på i månaden är givet.
åtminstånde kolla :) ha-begäret är stort !!
skulle ha kommit upp lite bilder här men jag orkar inte föra över till mammas dator. fixar de när jag kommer hem istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0