Jag dör jag dör jag dör




DET BEHÖVS INGA ORD.
LOIS, NÄR SKA VI GÅ UT OCH GÅ????


Kommentarer
Postat av: Lois

2012-05-05 @ 11:25:57
Postat av: Lois

Sumpade mitt första försök till en kommentar. Men alltså here it goes :



you just call out my name and you know wherever i am i'll Come running to see you again.

Fast jag springer nog inte om jag har klackar. Dessutom vet jag inte om det är ut och gå vi ska. Kanske mer snärtigt trippa runt...

2012-05-05 @ 11:28:19
URL: http://lois.blogg.se/
Postat av: Lina

winter spring summer of fall, all you have to do is call. and i come running, to see you again ;)



Vi ska ut och dricka vin, uteserveringar och bara vara skitsnygga, för de är precis så jag ser på mina skor, vin och snygg :)

2012-05-06 @ 23:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0