Men trodde aldrig att dagen skulle ta slut.



Äntligen ligger jag hemma i sängen.
som jag har längtat.
längtade redan innan jag började jobba idag ;P

tiden och allt gick bättre efter första rasten.
en liten ciggiluringspaus på de och sen in i kök vände mitt kassa humör.

Vi hade så himla kul och trevligt igår på tävlingen.
är jättestolt över min fina katt som är bäst på att förklara de här med tölt och fyrgång och så :)
man börjar ju haja mer och mer iaf. hoppas på flera såna dagar..


Imorgon är jag ledig, då ska jag ta hand om mitt hem och mig själv.
spa-dag till tusen. det kan behövas, ser ut som ett lik med svarta ringar under ögonen.

jaja. nog om de.
hörs


Leker hästskötare på tävling. Foto:Katten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0