Utan stress




Hej : )
somnade rätt ovaggat igår måste jag säga.
vi fick ytterligare en till rush och dom kommer halv 1 på natten allihopa.
kom hem runt halv 3, vilket inte är så jävla bra, men sånt som händer.

Vaknade 12 och är inte pigg nånstans. förstår inte varför min kropp envisas?
men de e bara att gilla läget. Ligger i sängen och lyssnar på musik.
rätt skön morgon ändå.

Fick lönespecen idag. Hard work pays off. riktigt riktigt skönt.
bästa lönen på väldigt länge.

nu ska ni få ett litet bildmaraton på mina senaste dagar.



Köpt ett par vita byxor. frågan är hur länge dom kommer vara vita :)





Umgicks med Alina, Samuel och barnen för nån dag sen.
var på fotbollsmatch och käkade på mcdonalds.
Sen åkte vi hem och tog ett glas rött i solen :)





Onsdagen betydde att gabbi ledde skift.
Vi förtjänade godis sa hon, inte lite heller tydligen :)
Hon är så söt att man blir yr ju.
Detta stötte jag också på i onsdags, två helt olika 500-lappar.
Kan dom se ut så här nu för tiden ? isåfall är dom "nya" skitfula.
Dom känns som låtsaspengar.

jaja. de va väl allt för mig den här veckan.
har gjort 3 stängningar, har 2 kvar.
Men i helgen är det roligt att stänga. Krogstängning och mycket folk, I like :)

hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0