Oppsan



Tiden bara springer iväg. Ibland är jag sjukt duktig på att blogga och ibland är det som att jag aldrig haft någon. Kom på idag att jag hade massor att berätta:)

Först krogstängning i helgen. Sålde mer fredag än lördag. Sen efter de hade jag tid hos sjukan igår 9 på morgonen. Lagomt opigg då:)
Idag hade jag tid hos farbror doktor för vaccination emot hepatit a. Jag och sprutor, det är något med oss som inte roligt funkar. Men jag tog mig dit, mitt dåliga samvete att vara ovaccinerad tog över, tack och lov. Så 600kr fattigare och en stolt Lina:) det gjorde inte minsta ont, inte ens ett dugg :)

Så satt jag tidigare imorse och boka hotell till mig och Elin. Så de vart 4stjärnigt hotell lite utanför ao nang dom första 2 dagarna. Därefter så får vi se vart vi hamnar :) kanske drar en vecka på nåt ställe sen :)

Men iallafall 14 dagar kvar nu:)
Thailand baby:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0