borde väl sova nu va?



just idag önskar jag att jag vore lois.
hon kan ta mej sova vilken sekund på dygnet som helst. Jag borde sova eftersom jag jobbar 4 öppningar nu. Orkar inte sluta som jag gjorde förra veckan och i söndags.. snitta 2 timmar per natt !
även om det går att jobba på de viset så vill jag verkligen inte.

men om jag lägger mig och kollar på en film så kanske jag kommer orka. kanske kanske kaaanske.

annars så har jag bara en vecka med jobb att se fram emot.
kanske så att jag till och med tar mig till valbo och handlar lite.
fikar med ulle som vanligt. annars ser de dött ut.

varit och fikat idag också. vi har alltid något att prata om :)
som idag när jag skulle hem en sväng och lägga i tvätt (läs 6 tvättar). så hittade hon mina disktabletter på bänken i köket.

hon brister ut : Men du kör samma disktabletter som mig. hur kan du köpa dom här, det är ju så förbannat drygt att få ur dom ur plasten?
Jag skrattar lite, säger : vad sa du?
skrattar lite till, lite högre. så tittade hon frågande på mig.
då va jag tvungen att visa henne att det står på förpackningen : Vattenlösligt omslag !!!!

HAHAHAHA skatta så jag grät ju! hon är inte så smart ibland! : ) undra hur många gånger hon har stått och försökt fippla upp plasten när det bara är att lägga i tabletterna med pappret på i maskinen :)

jaja. nu nog för mig.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0