Helgjobb



Dags att röra sig emot jobbet. är väl inte supertaggad men det måste väl göras. Är trött för att jag inte kunnat sova något på em.
Men det är bara att tagga till så ska vi se att den här kvällen blir bra. köpa på mig några burn så kanske det löser sig.

har fikat med mamma på stan idag. fick med henne på marangoni. Det är det bästa stället i stan. dom är så sjukt trevliga och gör fantastiskt mat : )

Hoppet är väl det sista som lämnar människan har jag hört.
jag hoppas nåt så innerligt på att du kommer hit och hälsar på mig i helgen. jag vet att det är mkt begärt efter allt som hänt. men trots det så lever jag på den lilla gnutta hopp som finns.
jag är så tacksam att du överhuvudtaget pratar med mig efter dom här månaderna som varit. hoppas hoppas hoppas!

hörs och förmodligen ses ikväll.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0