when the wind is right your here its song.



Godnatt!
Jag har ju totalt vridit tiden ur led efter helgen. Hatar verkligen att stänga pga det.

sitter och snackar lite skit med catrin som jag hängt med på kvällen.
Jag är så sugen på att ta mig härifrån på ett eller annat sätt. att man flyttar för att man inte orkar med sandviken längre.
jag känner på något sätt att jag gjort mitt här.
när jag då frågar henne vart vi ska dra så säger hon göteborg.
Dit har man haft planer på att flytta ett par år, och varför inte? det är en helt fantastisk stad på alla vis : ) har mycket vänner som bor där och som kanske kan hjälpa oss att fixa jobb och så vidare.

Ska man kanske ta och fälla ut sina vingar och dra? vore det inte alldelens förträffligt att få utvecklas och bli en annan människa? orkar inte med detta skit som finns i den här staden längre.
all missvilja och skitsnack åt alla håll.

ja ni kan väl hojta till om ni har nåt tips på boende och jobb vetja : )
hörs då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0