en rätt bra natt ändå

somnade i skaplig tid. blev väckt 23.13 utav en vän. Trodde det var alarmet och var påväg upp (efter 2 timmars sömn är man inte så snygg). Men lyckades förstå att jag fick sova en sväng till. Somnade dock inte om igen på en gång utan låg och skruvade på mig i en timme lite drygt innan jag kunde komma till ro.
Allt är fortfarande så suddigt i skallen på mig.
Det känns fortfarande som en mardröm. Att allt detta inte är sant.
Men nu är det fem dagar kvar tills jag blir hemlös, och värre är att min vecka är helt fullpackad med jobb och kurs i sundsvall.
Man kan ju hoppas att det finns någon karmagud där ute som hör mina böner och installerar en lägenhet åt mig tills dess.

Boya. det ska inte vara lätt att leva inte.

nä nu ska jag trä på mig dojorna och cykla till jobbet. lagom trött.

hörs heu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0